emmamaries

Göteborg

Publicerad 2010-08-16 18:09:02 i Allmänt

Ja kom hem från Gb igår! var så jäkla trött, har ju sovit i husvagn.. med pappa och annika... DOM SNARKAR! så jag har verkligen inte sovit bra på två nätter! Var otroligt skönt att komma hem till sin egna säng!
idag har jag köpt nya bikinis! :D dom var faktiskt inte så snygga haha! Men jag kände att jag ville ha något nytt när jag åker den 23 augusti! även inhandlat solkräm och diverse saker! Kortbyxor linne och så vidare! Orkar verkligen inte lägga in bilder på datorn eftersom det är pappas dator! Hoppas ni kan vänta! ska hem till mamma snart och ladda ipoden på min systers dator och lägga in ny musik! Då kan jag passa på att lägga in bilder från Gb! Ha en bra vecka! PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Hej jag heter Emma och är 19 år, jag bor i Örebro. Jag skriver om saker som händer i mitt liv just nu!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela